May 17, 2011

Saya mahu menang

***

Assalammualaikum. Hai, hai semua....

Hari ini hari cuti sempena sambutan Hari Wesak. Jadi... apa lagi? Bangun awal-awal, siapkan apa yang patut dan selepas tu bolehlah keluar berlibur dengan sewenang-wenangnya.

Tapi, mengemaskini blog bukan persiapan yang patut dibuat. Saya je yang miang tangan nak menyertai pertandingan sebenarnya. Hahaha, boleh percaya? Pagi-pagi lagi gigih menyertai pertandingan yang entah saya layak menang atau tak.


Well,
"Sometimes we play the game though we know we will lose and sometimes we do not want to start playing the game even we already win it."

Hoh? Faham tak? Abaikannnnnnnn!




Okey, inilah pertandingan yang saya mahu sertai tu.
...
...
...
...
...


KISZYDOLLS GIVEAWAYS CONTEST!!!




Marilah sertai sama-sama.
Kalau berjaya, dapat 2 Kiszydolls Mr. Bebey. Apakah Mr Bebey tu?
Lihat di bawah!







Kacak sungguh Mr. Bebey ni semua, siap beratur macam sesi fotografi bersama URTV.
(^o^)


Lagi di studio URTV.
Hehehehe.


Hah, kagum I!
Posing baring-baring pun! Eh, yang merah jambu tu meh sini jap. Nak peluk.
(^____________^)



Mahu tahu dari mana asal semua Kiszydolls ni? Cuba tengok sini.


Ini kad perniagaan Cik Balqis


Harap-harap saya dapat. Pejam mata kejap, berdoa dalam hati sungguh-sungguh. (*___*)

Sesiapa yang lain nak sertai, silalah bertindak pantas ya. Tarikh tutup dah nak dekat, 20 Mei ini. Tapi masih sempat lagipun syaratnya mudah-mudah belaka. Apa syaratnya?

  1. Jadi 'Follower' blog Kiszydolls. Blog ini tau.
  2. Lepas tu komen pada entri Kiszydolls Giveaways.
  3. Buat satu entri terangkan tentang giveaways ini di blog masing-masing.

    dan................................................


  4. Letakkan 4 gambar seperti di atas pada entri kita tadi.

Dah selesai. Mudah dan senang lagi menyeronokkan bukan? Lagi seronok kalau dapat peluk Mr. Bebey percuma selepas sertai giveaways ini. Awwwwwww~


Okey, itu sahajalah. Pagi dah makin cerah, saya mahu sambut hari cuti ini dengan kegembiraan. Ewahhhhhh~ Macam tak pernah cuti je aku ni!


Bye, bye, bye. (^___^) Jumpa lagi.


***

No comments:

Post a Comment