Mar 2, 2010

Meriahnya Pesta!

***

Hoorrrey!


Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIBF) datang lagi. Acara yang diadakan sekali setahun ini biasanya berlangsung 10 hari, dan tahun ini PWTC akan dibanjiri pengunjung dan peminat buku dari 19 Mac sehingga 28 Mac.


PTS Publications tidak terlepas daripada menyertainya. Booth PTS pasti riuh lagi. Hohoho! Meriah wooo! Kalau tak percaya, silalah intai-intai acara yang akan PTS anjurkan. PTS Fortuna? Pelancaran Novel Humor yang memang kelakar-kelakar ceritanya adalah antara yang akan mengambil slot. Novel-novel humor terbaru kami akan mula dipasarkan pada KLIBF 2010 ini dan jangan lupa cari bukunya yah. "Gelak golek-golek you, I gerenti..."


Ini cover salah satu novel genre humor PTS Fortuna yang akan dilancarkan nanti. Menarik kan?
"Jangan nak nafikan, oke?! Kalau tak, tak dapat berkenalan dengan model-modelnya. Hahaha!"



Harganya? Jangan risau. Booth PTS akan menawarkan diskaun 15% bagi semua judul sepanjang KLIBF 2010. ( 0 _ o ) "Iya, semua judul. Setiap hari!" Tak percaya? Tanya sesiapa yang datang membeli di booth kami tahun lepas yah. "Berbaloi you, I gerenti lagi sekali..."


Bagi sesiapa yang mahukan lebih diskaun (Oh! I tau, sebab you nak beli buku PTS banyak-banyak kan?), muat turun kupon diskaun dari Microsite PTS ini yah? Dan tolong print selepas kalian memuat turun kupon-kupon tersebut. Jangan terus simpan didalam pendrive dan bawa ke kaunter pembayaran. Cashier machine kami tiada USB port. ( + _ + ) Harap maklum.


Itu sahaja setakat ini berkenaan KLIBF 2010. Nanti-nanti saya pasti kongsikan lagi.


Jangan lepaskan peluang ini yah!! Kunjungan anda ke KLIBF 2010 saya jamin tak akan lengkap kalau tak membeli di booth PTS Publications.


---

No comments:

Post a Comment