Dec 21, 2010

Sneak Peek: Cerita Jakun


***

Oh, wow!



Inilah dia cerita saya, seorang manusia jakun yang baru menjejak kaki ke taman tema berkelas dunia katanya. Teruja. Saya suka sebab dapat pergi dengan Dewa Hati idaman kalbu (awwwwww) dan adik-beradik lain.

Inilah percutian saya untuk tahun 2010. Dah hujung tahun baru ingat yang masa bersuka ria jauh dari kesibukan bandaraya (Hakikat sebenar adalah tempat itu tak jauh dan tak aman damai, sila terima penipuan ini kerana saya hanya nak beritahu saya sudah berfoya-foya selepas sibuk bekerja saja selain berniat mahu membuat orang lain cemburu).

Oh, tetapi saya bukan dalam mood bercerita kali ini kerana saya MALAS. Hahaha, baik sangat perangai sekarang, sudah pandai malas taip panjang-panjang.

Mari tengok sahaja gambar manusia jakun yang sudah bersedia bergembira.



Suasana masih sejuk dan
berjaya tersenyum dengan tak tertahan-tahan.



Tunggulah entri seterusnya, InsyaAllah, saya tidak akan mungkir janji untuk ceritakan penglaman dan berkongsi tips bagi sesiapa yang bercita-cita hendak melawat tempat berfoya-foya ini. Banyak juga yang akan dapat saya kongsi, InsyaAllah, kerana saya berjaya tiba sebelum taman ini dibuka dan keluar selepas ia ditutup dan langit sudah gelap. Gembira benar kakiku kerana berjaya menunjukkan kehebatan meronda tanpa menggunakan kenderaan atau apa-apa alat pemudah pergerakan langsung selama lebih 12 jam. Hebat bukan?

Semua itu akan saya ceritakan nanti, saya janji. . . . . . . . . . .






Horray! Horray!
(Masih tergamak bersorak walaupun telah membuat sesiapa yang membaca entri ini meluat.)


Sekian.


***

No comments:

Post a Comment