Aug 21, 2011

Entri Raya - Oi! Sabar boleh tak?

***


Assalammu 'alaykum, para pembaca. :)

PERASAN! Tak payah nak 'pembaca' sangat! Siannnn ko....


(~__~)

Hiap! Mengapa begitu lahar sekali kutukan itu? Bulan-bulan Ramadhan ni jangan sukacita sangat berjahat mulut eh.

Apapun yang berlaku, saya sedang mengecapi kegembiraan sekarang. Kalau pun tak ada orang ambil kisah, saya tetap bergembira sekarang.




Sebabnya ialah.....






emm.....






saya dapat.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TIKET PULANG KE KAMPUNG, UOLLS!

Oooooo Yeah!





PHEEWITTTTT!
Joget-joget sikit!!!
SmileySmiley


Seronoknya, wei!!

First time okeh!
Julung-julung kalinya, saya berpeluang fenfeeling jadi perantau di Aidilfitri.

MAU TAK JAKUN?!

Cool Smiley




"Eh, ke mana perginya kereta kaler perak CikAin yang penuh calar-balar tu? Kan lebih senang balik kampung drive sendiri."
Hmmm... penjelasan hal ini sebenarnya agak panjang.
(Dah boleh sangat lupakan persoalan di atas disebabkan kemunculan perkataan 'agak' pada ayat respon tu. 'Agak' dalam konteks ini membawa maksud PANJANG DAN MEMBOSANKAN.)


Eyh, tak mahu lah excited sangat hal raya. Walhal di alam nyata yang sebenar-benarnya pun, saya bukan raya-type person (o_O) ???DANG!!!
Heheheh. Maaf. Ya, ya, saya memandai-mandai suai padan perkataan sehingga terhasil kerosakan terma sebegini.
Sekiranyalah ada yang tahu wujudnya perkataan yang tepat atau lebih sesuai digunakan, bolehlah beritahu saya ya.


p/s: Entri ni ala-ala excited dengan tema raya sebenarnya adalah disebabkan saya dapat cuti seminggu. Fine!




Demi menjiwai watak sebagai anak perantau yang nak balik kampung beraya, sanggup naik flight okeh?!

Hahahaha haha.

__________________________________________________________






Till then.
Semoga terus bersemangat menjalani Ramadhan ya, pembaca. :)

Sian ko! 'Pembaca' sangat kannnnn?

(~~.)

No comments:

Post a Comment